2018-09-24 13:30Nyheter

Efter premiären – ”Lola” med Tommy Körberg hyllas av press och branschkollegor!

I lördags, den 22 september, hade föreställningen ”Lola” premiär med Tommy Körberg i huvudrollen, i regi av Sunil Munshi.

Ett mingel i Cirkus foajé på Djurgården föranledde urpremiären och hyllningarna från både press och branschkollegor avlöste varandra bara en kort stund efter föreställningens slut. Här är ett axplock av kommentarerna:

”Ett hedervärt bidrag till diskussionen om vår framtid” ”Körberg har röst så det förslår”
- Dagens Nyheter

”Tommy Körberg är magnifik som Lola” ”Körberg sjunger fantastiskt bra”
- Svenska Dagbladet

”Du kommer inte att glömma Lola” ”Tommy Körberg imponerar gång på gång” ””Lola" kommer att beröra många med sin längtan och lust till liv.”
- Aftonbladet

”Finstämt, humoristiskt och rörande”
- Christer Lindarw

”Fantastiska Tommy!”
- Lena Philipsson

”Fint och trovärdigt”
- Babsan (Lars-Åke Wilhelmsson)

Lola hade premiär på Cirkus Skandiascenen den 22/9 och spelas fram till den 3 november.

Köp biljetter idag via www.blixten.se/lola.