2019-04-08 10:00Nyheter

​Ny sommarscen på Trädgår’n i Göteborg - Lisa Nilsson, Weeping Willows, TAW & Mauro Scocco, Miss Li & Thomas Stenström alla klara för i år!

Till sommaren hör livemusik, i alla dess olika sättningar. Under ett antal datum i augusti 2019 intas scenen bakom Trädgår’n av en rad svenska band & artister. Upplägget är helt nytt för i år, beskrevs elegant av Göteborgs-Posten som ”ett långsamt farväl till sommaren” och går under parollen ”Trädgår’ns sommarscen”.

Idag presenterar vi 5 akter klara för framträdanden under sommarhimlen i Göteborg. Konserterna äger rum under en treveckorsperiod från och med den 12 augusti och biljetterna släpps på onsdag!

Spelplan – Trädgår'ns Sommarscen 2019
‪13 aug – Tomas Andersson Wij & Mauro Scocco‬
‪18 aug – Miss Li‬
‪19 aug – Weeping Willows
20 aug – Weeping Willows ‬
‪22 aug – Thomas Stenström‬
‪26 aug – Lisa Nilsson
27 aug – Lisa Nilsson‬

Fler datum tillkommer‬

Biljetterna släpps på onsdag kl 10:00 och säljs via www.blixten.se.

Sandra Nordin, sandra@blixten.se 070-697 39 59
Victor Fagerquist, victor@blixten.se 070-840 89 18