2019-02-05 08:41Nyheter

Samuel Ljungblahd släpper nya singeln "Letting Go" på fredag!

Samuel Ljungblahd, Skandinaviens största gospelartist, ger ut nya singeln "Letting Go" på fredag och nya albumet "Witness" släpps 22 mars. Den 2 april startar "Witness Tour" på Cirkus i Stockholm, men redan den 1 mars kan man se honom framföra två låtar live i Go'kväll på SVT och höra ett liveset i P4 Musikplats Stockholm den 29 mars!

Just nu befinner sig Samuel i studion för att färdigställa sitt femte soloalbum där han bland annat samarbetat med den välrenommerade vokalproducenten Charlin Neal.

Fredagen den 8 februari kommer det andra smakprovet från det kommande albumet.
Lyssna på "Letting Go" här: Promo Letting Go

Missa inte Samuel Ljungblahd live i Go'kväll/SVT den 1 mars och på P4 Musikplats Stockholm den 29 mars.

Turnén inleds på Cirkus i Stockholm den 2 april och därefter besöker Samuel Umeå, Uppsala, Jönköping och Göteborg.

Turnéplan – "Witness Tour"
2 april – Cirkus, Stockholm
8 april – Idunteatern, Umeå