2018-09-24 11:00Nyheter

Titiyo vikarierar för Plura fredag 5 oktober på Strandvägen 1!

Höstens musikmånad med Plura på Strandvägen 1 närmar sig. Fredag den 5 oktober har Plura dock fått förhinder, men misströsta icke. Istället får Plura en fantastisk vikarie i form av Drottningen av pop - Titiyo.

Titiyo har besökt Strandvägens scen tidigare och gör nu ett efterlängtat återbesök. Hon bjuder dessutom på ett par överraskningar i form av gäster och förhoppningsvis även en liveversion av den nya hyllade singeln "Som ingenting".

Under musikmånaden spelar Plura tisdag till lördag, från tisdag 2 oktober till avslutningen lördag 27 oktober med undantag av just fredag 5 oktober då Titiyo vikarierar.

Det är fri entré, men enligt principen först till kvarn. Bordsbokning rekommenderas för att vara garanterad plats.

För mer information, vänligen kontakta:
Tanja Määttä, tanjamaattapr@gmail.com eller 0723-60 97 17.