2018-09-06 12:00Nyheter

Weeping Willows julturné redan en succé - nu släpps tre nya datum!

Biljetterna till Weeping Willows traditionsenliga julturné släpptes för ett par veckor sedan och närmar sig slutsålt i flertalet städer. Nu släpps biljetterna till nya datum i Göteborg och Stockholm. Dessutom adderas Trollhättan till turnéplanen.

Ny turnéplan Christmas Time Has Come Tour 2018:

16 november - Luleå, Kulturens Hus
17 november - Luleå, Kulturens Hus
18 november - Umeå, Idunteatern
22 november - Karlstad, CCC
23 november - Norrköping, De Geerhallen
24 november - Trollhättan, Nova Arena (ny)
25 november - Göteborg, The Theatre, Gothia Towers
26 november - Göteborg, The Theatre, Gothia Towers (ny)
30 november - Västerås, Västerås Konserthus
1 december - Västerås, Västerås Konserthus
5 december - Stockholm, Waterfront (ny)