2020-03-12 12:11Pressmeddelande

Blixten & Co och All Things Live Sweden följer Folkhälsomyndighetens och regeringens beslut om ”Förbud att arrangera allmänna sammankomster med fler än 500 personer” som började gälla från midnatt till den 12 mars och som gäller tills vidare.

Blixten & Co och All Things Live Sweden har i ett första steg tagit ett beslut att flytta fram alla våra redan inplanerade evenemang/konserter/föreställningar till och med den 1 april, som innefattar fler än 500 personer.

Nya datum meddelas så snart det bara går och den inköpta biljetten gäller även då.

Evenemang/konserter/föreställningar som innefattar färre än 500 personer kommer att genomföras i enlighet med regeringens beslut.

För mer information besök vår hemsida www.blixten.se