2020-01-31 10:52Pressmeddelande

Weeping Willows gör exklusiva spelningar i sommar

I slutet av sommaren gör Weeping Willows ett fåtal utvalda spelningar runt om i landet där de besöker Kalmar, Båstad och Katrineholm. Dessutom har de fått äran att genomföra årets avslutningskonsert på Dalhalla i september. Biljetterna till sommarens spelningar finns ute nu!

I mars förra året kom Weeping Willows tionde och Grammisnominerade studioalbum ”After Us”, som hyllades unisont av Sveriges journalistkår. Med nytt album i bagaget var bandet ute på en omfattande turné både under sommaren och hösten. Vintern ägnades åt ”Christmas Time Has Come Tour”, för femte året i ordningen. Weeping Willows plats på den svenska livescenen är helt enkelt självklar!

I sommar kommer Weeping Willows göra ett fåtal exklusiva spelningar i augusti där de besöker Kalmar, Båstad och Katrineholm. Sedan tidigare är bandet bekräftade till Dalhallas avslutningskonsert i september.

Turnédatum
​13 augusti – Kalmar, Kalmar Stadspark
​14 augusti – Båstad, Norrvikens Trädgårdar
​15 augusti – Katrineholm, Ericsbergs Slott